basqwer
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

گیربکس یا در عمل سیستم انتقال قدرت به موتور، مکانیزم خاصی دارد که به وسیله آن میزان معینی از دور موتور با استفاده از چرخ دنده های مختلف و سرعت های متفاوت، به تمامی چرخ های وسیله نقلیه منتقل می شود. نتیجه این عمل قابلیت کنترل نیرو و سرعت وسیله خواهد بود.
وجود گیربکس به راننده اجازه می دهد که بدون بالا بردن بیش از حد دور موتور، آن را در حالت دلخواه و مورد نیاز کنترل نماید. تعمیرگاه تخصصی آقای گیربکس با تکیه بر دانش و مهارت متخصصین خود توانسته بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد. این مجموعه با هدف مشتری مداری فعالیت می نماید و در این راستا اقدام به پذیرش مشتریان به صورت 24 ساعته (اینترنتی، تلفنی و ایمیل) نموده است. خدمات متنوع این مرکز شامل تعمیر گیربکس اتوماتیک، سرویس های دوره ای گیربکس، فروش گیربکس اتوماتیک و تعمیرات موتور می شوند. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به آقای گیربکس از مشاوره رایگان و پشتیبانی همراه با گارانتی بهره مند شوند.

آخرین مقالات

علائم خرابی شیر برقی گیربکس اتوماتیک
مقالات
علائم خرابی شیر برقی گیربکس اتوماتیک
جولای 28th, 2021
علائم خرابی شیر برقی گیربکس اتوماتیک، سیستم گیربکس یک بخش جدایی ناپذیر از خودرو است که باید برای چک یا تعمیر، در فاصله زمانی مشخصی توسط یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس مورد بررسی قرار گیرد.
بهترین زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک
مقالات
بهترین زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک
جولای 15th, 2021
بهترین زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، امروزه برخی از رانندگان اطلاعات کافی را در مورد خودرو و روش های نگهداری از آن دارند. داشتن اطلاعاتی در مورد نکات فنی خودرو به رانندگان کمک می کند.


معنای حروف در دنده اتوماتیک
دسته‌بندی نشده
معنای حروف در دنده اتوماتیک
آوریل 4th, 2021
آیا تاکنون فکر کرده اید که معنای حروف در دنده اتوماتیک چیست؟ بنابراین تنها شما نیستید. گیربکس اتوماتیک یک سیستم با قابلیت اطمینان و هیدرولیکی است که نیروی وارد شده از موتور را به چرخ منتقل می کند.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ شهریور ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۲:۵۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب