basqwer
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

رادار نقطه کور اوت لندر

رادار نقطه کور اوت لندر آپشنی کاربردی برای افزایش امنیت و کاهش احتمال تصادفات رانندگی ست. این آپشن به راننده کمک می‌کند تا به‌موقع از نزدیک شدن هر وسیله‌ی نقلیه‌ای به نقطه‌ی کور خودرو حین رانندگی آگاه شده و درنتیجه فرصت کافی برای انجام واکنش مناسب را داشته باشد. گرچه این آپشن می‌تواند برای تمامی خودروها کاربرد مؤثر داشته باشد، اما رانندگان خودروهایی که طراحی اتومبیل‌شان به آن‌ها امکان مشاهده‌ی وسعت کمتری از فضای اطراف را می‌دهد بیشتر از دیگر رانندگان به این آپشن نیاز دارند. میتسوبیشی اوتلندر نمونه‌ای از خودروهای اخیر است که به علت شاسی‌بلند بودن دارای نقاط کور بیشتری ست و درنتیجه استفاده از رادار نقطه کور هنگام رانندگی با آن امنیت راننده و سرنشینان خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. در این نوشته بیشتر رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر و نکات مهم در خرید آن را بررسی خواهیم کرد. رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر | خرید رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر همان‌طور که اشاره شد رادار نقطه کور خودرو آپشنی ست که نزدیک شدن وسایل نقلیه‌ی دیگر به نقاط کور خودروی راننده را به او اطلاع می‌دهد. منظور از نقاط کور خودرو نقاطی هستند که راننده حتی با استفاده از آینه‌های جانبی و آینه‌ی جلوی اتومبیل قادر به دیدن آن‌ها نیست و این نقاط عمدتاً شامل قسمت‌های انتهایی خودرو هستند. مسلماً این محدودیت دید می‌تواند در برخی شرایط مانند تصمیم برای تغییر لاین خطرآفرین باشد. سیستم‌های رادار نقطه کور طراحی شده برای تمامی خودروها از جمله رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر دارای سنسوری هستند که نزدیک به نقطه کور خودرو نصب می‌شود. این سنسورها هنگام فعال بودن رادار نقطه کور میدانی فرضی را در اطراف نقطه کور خودرو ایجاد می‌کنند و ورود هر وسیله‌ی نقلیه‌‌ی دیگر به این میدان را با استفاده از سیستم اعلام هشدار به راننده اعلام می‌کنند. اعلام هشدار رادار نقطه کور خودرو معمولاً به‌شکل علامت زردرنگی ست که روی آینه‌های جانبی خودرو نمایش داده می‌شود. این علامت‌ها هنگام وارد شدن وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگر به میدان نقطه کور خودرو از هر سو، روی آینه‌ی جانبی همان سمت خودرو ظاهر شده و بدین‌ترتیب راننده را از موقعیت وسیله‌ی نقلیه‌ی نزدیک شده به خودرو آگاه می‌سازد. در برخی از سیستم‌های نقطه کور رادار خودرو هشدار دستگاه به‌صورت صوتی به راننده اعلام می‌شود و در برخی سیستم‌ها نیز از لرزش خفیف فرمان برای آگاه ساختن راننده استفاده می‌شود. مزیت این دو روش اعلام هشدار نسبت به علامت هشدار روی آینه‌های جانبی این است که در روش اول این احتمال وجود دارد که سیستم ورود وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگر به میدان نقطه کور خودرو را از طریق علامت زردرنگ روی آینه‌ی جانبی به راننده اعلام کرده باشد اما توجه راننده به آینه‌های جانبی نبوده و درنتیجه از این هشدار آگاه نشود. مسلماً چنین مشکلی در روش‌های صوتی و لرزشی وجود نخواهد داشت.

جک صندوق برقی توسان

در این بخش برای شما به شرح بیش‌تر و بررسی عملکرد جک صندوق برقی توسان می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و اگر قصد خرید و نصب این آپشن را دارید از طریق شماره تلفن‌های موجود در همین صفحه با کارشناسان آپشن کار تماس بگیرید. جک صندوق برقی توسان به آسانی بر روی خودرو نصب می‌شود و با ولتاژ 12 ولت کار می‌کند. این امر موجب می‌شود تا باز و بسته شدن درب صندوق و همچنین کنترل آن بدون استفاده از کلید به شکل دستی، با فشردن دکمه به صورت هوشمند انجام گیرد. کنترل جک صندوق برقی توسان به سه روش امکان پذیر است که عبارتند از: توسط دکمه‌ای که پس از نصب داخل کابین خودرو تعبیه می‌شود. این دکمه هنگامی که نمی‌خواهید از خودرو پیاده شوید بسیار کاربردی است و می‌توانید از همان داخل کابین صندوق را باز و بسته کنید. توسط دکمه‌ای که بر روی صندوق تعبیه می‌شود و در زمانی که دستتان بند است به کارتان می‌آید. چون دیگر لازم نیست کلید در دست داشته باشید و برای باز کردن صندوق مجبور به چرخاندن کلید باشید. توسط ریموت که این قابلیت امکان کنترل از راه دور را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و لذا می‌توانید در فاصله‌ای که برد ریموت کار می‌کند، درب صندوق را باز و یا ببندید و به شکل اتوماتیک قفل کنید. با نظر به امکاناتی که این آپشن در اختیار شما قرار می‌دهد، اگر تمایل به خرید آن دارید می‌توانید از طریق فروشگاه آپشن کار بهترین جک صندوق برقی توسان فابریک را در کم‌ترین زمان ممکن خرید و نصب کنید. در زندگی امروزی کم کم کلید جای خود را به دکمه داده و لذا در صنعت خودروسازی شاهد آپشن‌هایی هستیم که بدون نیاز به کلید تنها توسط فشردن دکمه در اختیار ما هستند. جک صندوق برقی یک آپشن بسیار پرطرفدار است که برای باز و بسته کردن درب صندوق به کار می‌آید و ما را ازکلید بی‌نیاز خواهد کرد. این آپشن برای خودروهای مختلف به صورت فابریک همان خودرو تولید می‌شود. جک صندوق عقب توسان که فابریک این خودرو است، با استفاده از جا زدن چند سوکت بر روی خودرو نصب می‌شود‌. نصب آسان این آپشن و عدم دخالت آن به سیم‌کشی سیستم خودرو موجب می‌شود تا گارانتی خودرو باطل نشود. پس از نصب جک صندوق برقی قادر خواهید بود درب صندوق را از داخل کابین، روی صندوق و ریموت باز و بسته کنید؛ همچنین میزان ارتفاع باز شدن و سرعت آن را نیز به دلخواه تنظیم نمایید. برای خرید این آپشن می‌توانید با کارشناسان آپشن کار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.

دوربین 360 درجه سانتافه

دوربین 360 درجه در واقع شامل 4 دوربین است. این دوربین‌ها عمدتاً بر روی سپرهای جلویی و عقبی خودرو و همچنین در زیر آینه‌بغل‌های چپ و راست خودرو نصب می‌شوند. با این شرایط، از هر 4 سمت خودرو تصویر فراهم خواهد بود، اما این تصویرها توسط واحد پردازش‌گر دوربین 360 درجه پردازش شده و نتیجه‌ی پردازش به صورت یک تصویر 360 درجه در نمایش‌گر خودرو به نمایش درمی‌آید. به این ترتیب راننده می‌تواند با استفاده از تصویر 360 درجه‌ای که دوربین‌ها برای او فراهم می‌کنند، احاطه‌ای کامل بر اطراف خودروی خود داشته باشد. بدیهی است که احاطه‌ی کامل راننده بر اطراف خودروی خود موجب تسلط بیش‌تر او در رانندگی شده و بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد. دوربین 360 درجه خودرو سانتافه | دوربین 360 درجه سانتافه به عنوان مثال، راننده برای پارک خودرو در مکان‌های تنگ و یا جاهایی که به‌هیچ عنوان دید وجود ندارد کار مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند به‌راحتی با استفاده از دوربین 360 درجه اقدام به پارک خودرو کند. در واقع دوربین 360 درجه موجب خواهد شد که در فضایی تنگ بدون نگرانی از بابت خط افتادن روی خودرو امکان پارک خودرو فراهم شود. همچنین این امکان وجود دارد که دوربین تصاویر گرفته شده را به گوشی موبایل راننده ارسال کند. افزون بر این، سیستم‌عامل دوربین 360 درجه این امکان را فراهم می‎سازد که تصاویر گرفته شده توسط آن را بتوان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. همچنین این دوربین می‌تواند در شرایط تصادف نیز بسیار به کار آید. افسر راهنمایی رانندگی می‌تواند با استفاده از تصاویر دوربین 360 درجه از چند و چون تصادف آگاه شود و تصمیمی بهتر اتخاذ کند. اگر بر این عقیده هستید که دوربین 360 درجه می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خودروی شما باشد و تصمیم به خرید آن گرفته‌اید، از طریق شرکت آپشن کار می‌توانید اقدام به خرید دوربین 360 درجه سانتافه کنید. آپشن کار سال‌هاست که در کار تهیه و تولید انواع آپشن‌های خودرو از جمله دوربین 360 درجه است و این تضمین را به شما می‌دهد که بهترین و استانداردترین اجناس را برای خودروی شما مورد استفاده قرار خواهد داد. ضمناً نصب دوربین 360 درجه روی خودروی سانتافه شما نیز توسط متخصصین آپشن کار انجام خواهد شد. به خاطر داشته باشید که نصب این دوربین باید حتماً توسط یک فرد کاربلد انجام گیرد تا بتوانید به‌صورتی استاندارد از این دوربین و مزایای آن بهره ببرید. از بابت نصب دوربین خیالی آسوده داشته باشید و آن را به کارشناسان آپشن کار بسپارید. حال که با این سه آپشن آشنا شدین می توانید برای مشاهده سایر آپشن های خودرو و نیز سفارش ، خرید و نصب این آپشن ها بر روی خودروی خود به سایت و یا مرکز آپشن کار مراجعه فرمائید

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۱۱:۱۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب